Jak zamawiać w drukarni internetowej PrintOffice

Poradnik dla początkujących

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie:

1. Zarejestruj się korzystając z formularza rejestracji. Link do formularza znajduje się w prawym górnym narożniku strony. Po jego wypełnieniu należy potwierdzić rejestrację klikając w link, który znajduje się w treści maila wysłanego na adres podany w procesie rejestracji.
2. Wybierz kategorię produktów, która Cię interesuje - poligrafia lub gadżety.
3. Z danej kategori produktów wybierz interesujący Cię produkt.
4. Na każdej podstronie produktu można zapoznać się z jego szczegółowym opisem oraz określić paramatry produktu, który chcemy kupić. Po wybraniu parametrów wybierz nakład ilościowy i kliknij w przycisk "do koszyka".
5. W koszyku można dokonać ostatecznych zmian w zamówieniu, np. zwiększyć liczbę zamawianych produktów. Jeżeli wszystko się zgadza potwierdź zamówienie klikając na przycisk "do kasy".
6. W podsumowaniu zamówienia znajdują się szczegółowo opisane produkty, które zamawiasz oraz dane osobowe/dane firmy podane podczas rejestracji. Na tym etapie możesz zdecydować czy chcesz otrzymać fakturę VAT oraz wpisać dodatkowe informacje, które chcesz nam przekazać. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij na przycisk "złóż zamówienie".
7. Po zatwierdzeniu zamówienia na ekranie powinien się pojawić stosowny komunikat. W tym momencie należy przejść do Panelu klienta i dokonać płatności za zamówione produkty.
8. W Panelu klienta możesz ponadto sprawdzić stan swojego zamówienia oraz wgrać pliki graficzne niezbędne przy realizacji projektu.

Ulotki, katalogi, plakaty - drukujemy również na papierze matowym. Jeśli życzą sobie Państwo realizację na papierze kreda mat prosimy w uwagach zamówienia wpisać: PAPIER KREDA MAT

UWAGA: W przypadku zamówień na gadżety, torby, stojaki na ulotki, potykacze - płatności prosimy realizować dopiero po otrzymaniu potwierdzenia e-mailem z naszej firmy o pełnej dostępności produktu. Bieżąca realizacja różnych zamówień w ramach całej grupy powoduje, iż może występować chwilowy brak zamówionej pozycji.

PROJEKTY

Jeśli dokonałeś zamówienia na projekt - należy w ciągu 24h przesłać wiadomość e-mail na adres: projekty@printoffice.pl w temacie wpisując nr zamówienia. W treści maila prosimy zawrzeć wszystkie niezbędne informacje do przygotowania projektu tj.: teksty, slogany, hasła, asortyment, ceny, dane teleadresowe i inne a także załączyć: logotypy, zdjęcia itp. Za dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie możemy przygotować dla Państwa logotyp lub zakupić profesjonalne zdjecia. Przygotowany projekt wyysłany jest do akceptacji Klienta w ciągu 1-4 dni.



Zarejestruj się już teraz i sprawdź jakie to proste!

Koszty przesyłki / Przesyłki no-name

Wyroby przesyłamy wyłącznie sprawdzonym spedytorem (DPD, GLS, Siódemka, UPS). Przesyłka zawsze jest ubezpieczona. Wszystkie produkty są bardzo dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem za pomocą wielowarstwowej tektury falistej, jak również folią strech i papierem.

Jeśli życzycie sobie Państwo aby przesyłka została wysłana bez naszych oznaczeń jako tzw. przesyłka no-name wówczas prosimy o wpisanie w uwagach zamówienia: NN

NIEZALEŻNIE OD PRODUKTU I JEGO ILOŚCI - WYSYŁKA

NIC NIE KOSZTUJE

 

Lokalizowanie przesyłki

 Na prośbe klienta możemy podać numer listu przewozowego na podstawie, którego można zlokalizować przesyłkę.

 

Terminy realizacji - przy gotowym projekcie od klienta - liczony od dnia zapłaty za zamówienie

ULOTKI

Termin wysyłki to: 4 - 5 dzień roboczy

WIZYTÓWKI

Termin wysyłki to: 5 dzień roboczy

FOLDERY - GAZETKI , BROSZURY - KATALOGI - CENNIKI

Termin wysyłki to: 5-7 dzień roboczy

PLAKATY

Termin wysyłki to: 3 dzień roboczy

TECZKI

Termin wysyłki to: 5-7 dzień roboczy

PAPIERY FIRMOWE

Termin wysyłki to: 5-7 dzień roboczy

BLOCZKI - NOTESY, BLOCZKI SAMOKOPIUJĄCE 

Termin wysyłki to: 5-7 dzień roboczy

KALENDARZE TRÓJDZIELNE

Termin wysyłki to: 6-8 dzień roboczy

TORBY I GADŻETY REKLAMOWE

Termin wysyłki to: 5-14 dzień roboczy (uzależnione od dostępności produktu, zamawianych ilości i formy znakowania)

STOJAKI NA ULOTKI, POTYKACZE

Termin wysyłki to: 4-6 dzień roboczy

SYSTEMY WYSTAWIENNICZE

Termin wysyłki to: 4-6 dzień roboczy

 

DODATKOWY CZAS DO TERMINU REALIZACJI

W przypadku indywidualnego projektu do terminu wysyłki należy doliczyć od 1 do 4 dni roboczych w zależności od skomplikowania projektu.

TERMINY REALIZACJI OBEJMUJĄ DNI ROBOCZE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU. 

 

Obsługujemy PayU

W naszym sklepie wszystkie płatności dokonywane są za pośrednictwem systemu płatności.pl. Jest to szybki, prosty i przede wszystkim bezpieczny sposób płacenia za zakupy dokonane w Internecie. Po wybraniu sposobu płatności online Klient przekierowywany jest do strony swojego banku, w którym może dokonać płatności. Zakupy, za których płatność dokonywana jest przy pomocy płatności.ok charakteryzują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa.



Dnia 15. czerwca 2007 roku PayU S.A. uzyskała zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na prowadzenie systemu autoryzacji i rozliczeń w roli Agenta Rozliczeniowego w rozumieniu Ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych (Dz. U. z dnia 11 października 2002 r., Nr 169, poz. 1385 z późn. zm.). Działalność Spółki nadzorowana jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego.

PayU S.A. jako Agent Rozliczeniowy nadzorowany jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego, tym samym zobowiązuje się do bieżącego przekazywania NBP aktualnego stanu rozliczeń pieniężnych. Raportowane informacje zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczą m.in. liczby akceptantów, liczby i wartości przeprowadzonych transakcji, czy też zarejestrowanych prób przeprowadzenia i przeprowadzonych transakcji mających na celu naruszenie lub obejście przepisów prawa albo reguł uczciwego obrotu. Zawieranie umów przez sklepy lub serwisy online z Agentem Rozliczeniowym daje gwarancję bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji i jasnych procedur rozliczeniowych.

O efektach działalności PayU S.A. świadczy ugruntowana pozycja na rynku, zaufanie wielu Klientów oraz współpraca z największymi serwisami internetowymi w Polsce.